Usługa udzielenia długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 210.000,00 zł, z przeznaczeniem na:

ZPD.271.8.2012                                                                         Ropa, dnia 10.07.2012 r.

 

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

 

Wójt Gminy Ropa, działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 ze zmianami) informuje o wyniku postępowania przetargowego.

W postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego na: Usługę udzielenia długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 210.000,00 zł, z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetu powstałego w związku z realizacją zadań w zakresie usuwania skutków klęsk żywiołowych na drogach wpłynęła 1 ważna oferta.

 

Po dokonaniu jej oceny, jako najkorzystniejszą wybrano ofertę:
Banku Spółdzielczego w Gorlicach", 38 - 300 Gorlice ul. Stróżowska 1  (oferta nr 1).

Wybrana oferta jest ofertą najkorzystniejszą zgodnie z przyjętym jedynym kryterium wyboru, tj. kryterium „cena”, w toku oceny uzyskała ona 100 % punktacji.

Zgodnie z art. 94 ust. 2 pkt. 1, lit. a), umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia może być zawarta 12 lipca 2012 r.

 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.ropa.iap.pl


Ropa: Usługa udzielenia długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 210.000,00 zł, z przeznaczeniem na: pokrycie planowanego deficytu budżetu powstałego w związku z realizacją zadań w zakresie usuwania skutków klęsk żywiołowych na drogach. CPV 66113000-5
Numer ogłoszenia: 230628 - 2012; data zamieszczenia: 02.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ropa , Ropa 733, 38-312 Ropa, woj. małopolskie, tel. 018 3534014, 3534017, faks 018 3534017.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.ropa.iap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa udzielenia długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 210.000,00 zł, z przeznaczeniem na: pokrycie planowanego deficytu budżetu powstałego w związku z realizacją zadań w zakresie usuwania skutków klęsk żywiołowych na drogach. CPV 66113000-5.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 210.000,00 zł, z przeznaczeniem na pokrycie deficytu budżetu powstałego w związku z realizacja zadań w zakresie usuwania skutków klęsk żywiołowych na drogach. CPV 66113000-5 Okres kredytowania ustala się na: lipiec 2012 - grudzień 2015 roku. - Karencja w spłacie rat kapitałowych: 5 miesięcy. - Spłata kapitału do: 31.12.2015 roku (spłata w ratach miesięcznych). - Raty kapitałowe miesięczne. - Termin płatności pierwszej raty kapitałowej 30.01.2013 r. - Termin spłaty raty odsetkowej: w terminie płatności raty kapitałowej każdego miesiąca następującego po miesiącu, za który zostały naliczone. - Raty płatne w okresach miesięcznych do 30 dnia każdego miesiąca - Wysokość rat: pierwsza rata- 7.000 zł, 35 rat po 5.800 zł - Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych, tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu - Oprocentowanie kredytu oparte o zmienną stawkę WIBOR 1M ogłaszaną przez Narodowy Bank Polski dla ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy skorygowaną przez marżę banku. - Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji zamawiającego - wypłata w terminie do dnia 31 lipca 2012 roku. - Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. - Kredytobiorcy będzie przysługiwać prawo do nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów. - Prowizja będzie płatna jednorazowo w ciągu 30 dni od podpisania umowy, z tym że zamawiający dopuszcza tylko zastosowanie przez Wykonawców prowizji przygotowawczej od kwoty kredytu jeden raz. - Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową. - CPV 66113000-5 Usługi udzielania kredytu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp - na zasadzie spełnia / nie spełnia

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp - na zasadzie spełnia / nie spełnia

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp - na zasadzie spełnia / nie spełnia

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp - na zasadzie spełnia / nie spełnia

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp - na zasadzie spełnia / nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty - wg załącznika nr 1 do siwz

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ropa.iap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ropa, 38-312 Ropa 733, woj. małopolskie. (pokój nr 14 - I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2012 godzina 10:30, miejsce: Budynek Urzędu Gminy Ropa, 38-312 Ropa 733, woj. małopolskie pokój nr 1 (sekretariat - II piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

img.iap.pl/s/178/200278/Edytor/File/kredyt_2012/SIWZ_-_kredyt_  usuwanie_skutkow_klesk_na_drogach_210_000.doc

img.iap.pl/s/178/200278/Edytor/File/kredyt_2012/planowana_kwota_dlugu_deficyt.pdf

img.iap.pl/s/178/200278/Edytor/File/kredyt_2012/projekt_budzetu_na_2012.pdf

img.iap.pl/s/178/200278/Edytor/File/kredyt_2012/RB28_s2011.pdf

img.iap.pl/s/178/200278/Edytor/File/kredyt_2012/RBNDS_2011.pdf

img.iap.pl/s/178/200278/Edytor/File/kredyt_2012/RBn_2011.pdf

img.iap.pl/s/178/200278/Edytor/File/kredyt_2012/RBz_2011.pdf

img.iap.pl/s/178/200278/Edytor/File/kredyt_2012/sprawozdanie_Rb-27_S_za_2010_rok.pdf

img.iap.pl/s/178/200278/Edytor/File/kredyt_2012/sprawozdanie_Rb-28_S_za_2010_rok.pdf

img.iap.pl/s/178/200278/Edytor/File/kredyt_2012/sprawozdanie_Rb-NDS_za_2010_rok.pdf

img.iap.pl/s/178/200278/Edytor/File/kredyt_2012/sprawozdanie_Rb-N_za_2010_rok.pdf

img.iap.pl/s/178/200278/Edytor/File/kredyt_2012/sprawozdanie_Rb-Z_za_2010_rok.pdf

img.iap.pl/s/178/200278/Edytor/File/kredyt_2012/sprawozdanie_rb27S2011.pdf